Інструкція по роботі з «Особистим кабінетом»

Реєстрація в «Особистому кабінеті»
Для отримання доступу до своїх даних кожен новий користувач повинен пройти процедуру реєстрації. Ця процедура виконується тільки один раз. При реєстрації в системі «Особистий кабінет» для користувача створюється обліковий запис (акаунт), який має логін та пароль. Кожен наступний вхід у Кабінет виконується з даними Вашого облікового запису: логіном та паролем. Логін для входу у Кабінет - це Ваша електронна адреса. Пароль Ви призначаєте самостійно при реєстрації.

Для реєстрації виберіть наступне посилання: Зареєструватися, або прочитайте наведену нижче додаткову інформацію.

На сторінці реєстрації необхідно занести наступну інформацію:
  • Email - Ваша електронна пошта. УВАГА!!! У назві поштової скриньки мають бути ТІЛЬКИ літери та цифри;
  • Ім'я - Ваше ім'я;
  • Прізвище - Ваше прізвище;
  • Особовий рахунок - номер особового рахунку в комунальній організації;
  • Сума останньої оплати - сума оплати по особовому рахунку у формату ГРИВНІ.КОПІЙКИ (наприклад 150.45);
  • Пароль - набір алфавітних та цифрових символів;
  • Підтвердження пароля - необхідно повторити пароль;
  • Код з зображення - необхідно ввести код з зображення.
Ознайомтесь з Договором (на сторінці реєстрації є відповідне посилання) та встановіть відмітку ("галочку") напроти фрази Я приймаю умови договору.
Після цього натисніть кнопку Зареєструватися.

Якщо занесені Вами дані коректні - на Вашу електронну адресу буде відправлено «Лист підтвердження» з описом Ваших наступних дій.

Не приходить «Лист підтвердження»
Лист з підтвердженням облікового запису повинен прийти на Вашу електронну адресу на протязі декількох хвилин. Якщо Ви його не бачите в папці отриманих листів, передивіться папку «Спам», він міг потрапити в цю папку.
Якщо Ви його не отримали:
  • На головній сторінці Особистого кабінету натисніть "Мій кабінет".
  • Під кнопкою "Увійти" внизу натисніть "Не отримали листа-підтвердження".
  • Відкриється сторінка "Відправка листа", на якій потрібно вказати Email, з яким Ви проводили реєстрацію.
  • Натисніть кнопку "Відправити".
  • Очікуйте лист у своїй електронній скриньці (не забудьте перевірити папку «Спам»).
  • В листі перейдіть за посиланням. Це є підтвердження Вашого облікового запису.

Не можу зареєструватися; пише, що «Користувач з таким E-mail вже зареєстрований»
У разі якщо Ви вже робили спробу реєстрації, система визначить, що Email вже зайнятий. В такому випадку необхідно продовжити попередню реєстрацію, тобто підтвердити обліковий запис.

Абонента з такими параметрами не знайдено
При реєстрації вказали неіснуючого абонента або неіснуючу суму оплати. Перевірте, будь ласка, правильність внесених даних. Сума оплати вноситься повністю у форматі ГРИВНІ.КОПІЙКИ (наприклад 150.45).

Не можу увійти до особистого кабінету
В цьому випадку зазвичай видається помилка "Помилковий логін або пароль". Для входу в Особистий кабінет в якості логіну необхідно використовувати електронну адресу та пароль, які були вказані при реєстрації. Якщо Ви забули свій пароль:
  • На сторінці "Вхід" перейдіть за посиланням «Забули пароль?»
  • Відкриється сторінка "Відновлення пароля", на якій потрібно вказати Email, з яким Ви проводили реєстрацію.
  • Натисніть кнопку "Відновити пароль".
  • Очікуйте лист у своїй електронній скриньці (не забудьте перевірити папку «Спам»).
  • В листі перейдіть за посиланням на сторінку зміни пароля.

Хочу змінити діючу електронну адресу на нову
Для того, щоб змінити електронну адресу, необхідно:
  • Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Редагувати профіль".
  • На сторінці редагування профілю, в пункті "Еmail", введіть нову електронну адресу.
  • Натисніть на кнопку "Зберегти".
  • Для підтвердження змін у профілі введіть Ваш поточний пароль та натисніть кнопку "Так".
Після цього, Вам на електронну адресу, яку Ви вказали в профілі, прийде лист-підтвердження зміни Email, підтвердіть Вашу нову електронну адресу згідно з інструкцією у листі-підтвердженні. Якщо лист-підтвердження зміни електронної адреси відсутній - перевірте папку "Спам" Вашої електронної пошти.

Як додати особовий рахунок у свій Особистий кабінет?
Для того, щоб додати (підключити) інший особовий рахунок у свій акаунт, необхідно:
  • Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Особові рахунки".
  • На сторінці "Особові рахунки" натиснути кнопку "Додати особовий рахунок".
  • Відкриється вікно додавання нового особового рахунку, де необхідно внести номер особового рахунку та суму останньої оплати.
  • Натиснути на кнопку "Додати особовий рахунок".
Якщо Ви внесли правильні дані - особовий рахунок з'явиться у списку Ваших особових рахунків.

Як видалити особовий рахунок з Особистого кабінету?
Для того, щоб відключити (видалити) особовий рахунок у своєму акаунті, необхідно:
  • Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Особові рахунки".
  • На сторінці "Особові рахунки" натиснути посилання "Видалити особовий рахунок".
  • Відкриється вікно запиту на видалення, де необхідно натиснути кнопку "Так, вилучити".

Як передати показники через особистий кабінет?
Для того, щоб передати показники, необхідно:
  • Зайти у свій Кабінет (виберіть посилання "Мій Кабінет")
  • На сторінці «Загальна інформація» в блоці «Лічильники» вибрати посилання «Внести показники» або вибрати меню «Лічильникі» або «Лічильникі/Показники» (в залежності від налаштування системи).
  • На сторінці "Лічильникі" в колонку "Поточні показники" занести показники по кожному лічильнику.
  • Перевірте, будь ласка, усі занесені значення та натисніть кнопку "Надіслати показники".
  • Відкриється вікно відправки показників, в якому Ви можете ще раз перевірити занесені дані. Якщо Ви згодні відіслати дані - натисніть кнопку "Так, відправити", якщо передумали надсилати - натисніть кнопку "Відмінити".
Також, Ви можете передати показники за номерами: (04338)23143, (097)0034001

Я замінив лічильники на нові
Дані по новим лічильникам спочатку заносяться в базу даних абонентського відділу. Потім ці дані завантажуються в "Особистий кабінет". Якщо Вам терміново необхідно повідомити показники нових лічильників, а лічильникі ще відсутні в Кабінеті, Ви можете зробити це за телефоном абонентської служби.

Де я можу побачити показники за попередній період?
Споживач має можливість переглянути історію показників, по яких було проведено нарахування, в меню «Лічильники», посилання "Історія".

Коли зміниться нарахування у кабінеті?
Нарахування у Кабінеті змінюється з ініціативи МКП ХмільникВодоканал. Зазвичай, це відбувається один раз на добу.

Я не бачу свої дані за попередні періоди
В Особистий Кабінет завантажені дані з 01.09.2020 року. По питанням, які відносяться за періоди до 01.09.2020 року, звертайтеся у абонентський відділ за телефоном: (04338)23143, (097)0034001.