Інструкція по роботі з «Особистим кабінетом»
Реєстрація в «Особистому кабінеті»
Для отримання доступу до своїх даних кожен новий користувач повинен пройти процедуру реєстрації.
Ця процедура виконується тільки один раз. При реєстрації в системі «Особистий кабінет»
для користувача створюється обліковий запис (акаунт), який має логін та пароль.
Кожен наступний вхід у Кабінет виконується з даними Вашого облікового запису: логіном та паролем.
Логін для входу у Кабінет - це Ваша електронна адреса. Пароль Ви призначаєте самостійно при реєстрації.
Для реєстрації виберіть наступне посилання:
Зареєструватися,
або прочитайте наведену нижче додаткову інформацію.
На сторінці реєстрації необхідно занести наступну інформацію:
- Email - Ваша електронна пошта. УВАГА!!! У назві поштової скриньки мають бути ТІЛЬКИ літери та цифри;
- Ім'я - Ваше ім'я;
- Прізвище - Ваше прізвище;
- Особовий рахунок - номер особового рахунку в комунальній організації;
- Сума останньої оплати - сума оплати по особовому рахунку у формату ГРИВНІ.КОПІЙКИ
(наприклад 150.45);
- Пароль - набір алфавітних та цифрових символів;
- Підтвердження пароля - необхідно повторити пароль;
- Код з зображення - необхідно ввести код з зображення.
Ознайомтесь з Договором (на сторінці реєстрації є відповідне посилання) та встановіть відмітку ("галочку")
напроти фрази
Я приймаю умови договору.
Після цього натисніть кнопку
Зареєструватися.
Якщо занесені Вами дані коректні - на Вашу електронну адресу буде відправлено «Лист підтвердження»
з описом Ваших наступних дій.
Не приходить «Лист підтвердження»
Лист з підтвердженням облікового запису повинен прийти на Вашу електронну адресу на протязі декількох хвилин.
Якщо Ви його не бачите в папці отриманих листів, передивіться папку «Спам», він міг потрапити в цю
папку.
Якщо Ви його не отримали:
- На головній сторінці Особистого кабінету натисніть "Мій кабінет".
- Під кнопкою "Увійти" внизу натисніть "Не отримали листа-підтвердження".
- Відкриється сторінка "Відправка листа", на якій потрібно вказати Email, з яким Ви проводили реєстрацію.
- Натисніть кнопку "Відправити".
- Очікуйте лист у своїй електронній скриньці (не забудьте перевірити папку «Спам»).
- В листі перейдіть за посиланням. Це є підтвердження Вашого облікового запису.
Не можу зареєструватися; пише, що «Користувач з таким E-mail вже зареєстрований»
У разі якщо Ви вже робили спробу реєстрації, система визначить, що Email вже зайнятий. В такому
випадку необхідно продовжити попередню реєстрацію, тобто підтвердити обліковий запис.
Абонента з такими параметрами не знайдено
При реєстрації вказали неіснуючого абонента або неіснуючу суму оплати.
Перевірте, будь ласка, правильність внесених даних. Сума оплати вноситься повністю у форматі ГРИВНІ.КОПІЙКИ
(наприклад 150.45).
Не можу увійти до особистого кабінету
В цьому випадку зазвичай видається помилка "Помилковий логін або пароль".
Для входу в Особистий кабінет в якості логіну необхідно використовувати електронну адресу та пароль,
які були вказані при реєстрації.
Якщо Ви забули свій пароль:
- На сторінці "Вхід" перейдіть за посиланням «Забули пароль?»
- Відкриється сторінка "Відновлення пароля", на якій потрібно вказати Email, з яким Ви проводили реєстрацію.
- Натисніть кнопку "Відновити пароль".
- Очікуйте лист у своїй електронній скриньці (не забудьте перевірити папку «Спам»).
- В листі перейдіть за посиланням на сторінку зміни пароля.
Хочу змінити діючу електронну адресу на нову
Для того, щоб змінити електронну адресу, необхідно:
- Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Редагувати профіль".
- На сторінці редагування профілю, в пункті "Еmail", введіть нову електронну адресу.
- Натисніть на кнопку "Зберегти".
- Для підтвердження змін у профілі введіть Ваш поточний пароль та натисніть кнопку "Так".
Після цього, Вам на електронну адресу, яку Ви вказали в профілі, прийде лист-підтвердження зміни Email,
підтвердіть Вашу нову електронну адресу згідно з інструкцією у листі-підтвердженні.
Якщо лист-підтвердження зміни електронної адреси відсутній - перевірте папку "Спам" Вашої
електронної пошти.
Як додати особовий рахунок у свій Особистий кабінет?
Для того, щоб додати (підключити) інший особовий рахунок у свій акаунт, необхідно:
- Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Особові
рахунки".
- На сторінці "Особові рахунки" натиснути кнопку "Додати особовий рахунок".
- Відкриється вікно додавання нового особового рахунку, де необхідно внести номер особового рахунку та
суму останньої оплати.
- Натиснути на кнопку "Додати особовий рахунок".
Якщо Ви внесли правильні дані - особовий рахунок з'явиться у списку Ваших особових рахунків.
Як видалити особовий рахунок з Особистого кабінету?
Для того, щоб відключити (видалити) особовий рахунок у своєму акаунті, необхідно:
- Зайти в меню "Мій Кабінет" - «Профіль» та натиснути пункт "Особові
рахунки".
- На сторінці "Особові рахунки" натиснути посилання "Видалити особовий рахунок".
- Відкриється вікно запиту на видалення, де необхідно натиснути кнопку "Так, вилучити".
Як передати показники через особистий кабінет?
Для того, щоб передати показники, необхідно:
- Зайти у свій Кабінет (виберіть посилання "Мій Кабінет")
- На сторінці «Загальна інформація» в блоці «Лічильники» вибрати посилання «Внести показники» або
вибрати меню «Лічильникі» або «Лічильникі/Показники» (в залежності від налаштування системи).
- На сторінці "Лічильникі" в колонку "Поточні показники" занести показники по кожному
лічильнику.
- Перевірте, будь ласка, усі занесені значення та натисніть кнопку "Надіслати показники".
- Відкриється вікно відправки показників, в якому Ви можете ще раз перевірити занесені дані.
Якщо Ви згодні відіслати дані - натисніть кнопку "Так, відправити", якщо передумали надсилати -
натисніть кнопку "Відмінити".
Також, Ви можете передати показники за номерами: (04338)23143, (097)0034001
Я замінив лічильники на нові
Дані по новим лічильникам спочатку заносяться в базу даних абонентського відділу.
Потім ці дані завантажуються в "Особистий кабінет".
Якщо Вам терміново необхідно повідомити показники нових лічильників, а лічильникі ще відсутні
в Кабінеті, Ви можете зробити це за телефоном абонентської служби.
Де я можу побачити показники за попередній період?
Споживач має можливість переглянути історію показників, по яких було проведено нарахування,
в меню «Лічильники», посилання "Історія".
Коли зміниться нарахування у кабінеті?
Нарахування у Кабінеті змінюється з ініціативи МКП ХмільникВодоканал.
Зазвичай, це відбувається один раз на добу.
Я не бачу свої дані за попередні періоди
В Особистий Кабінет завантажені дані з 01.09.2020 року.
По питанням, які відносяться за періоди до 01.09.2020 року, звертайтеся у абонентський відділ
за телефоном: (04338)23143, (097)0034001.